lørdag 28. august 2010

Her kommer vinter'n...

Ihelgen var planen å gå på Galdhøpiggen, men først mistet vi en barnevakt, så kom sjukdommen og tok oss, og idag hørte vi på radioen at snøen var kommet. Tre breførere innesperret ved Juvasshytta i påvente av at brøytebilen skulle komme å ta de første 30 centimeterne med nysnø...



Var det ikke akkurat passe at hindringene stoppet oss i å dra på tur akkurat denne helgen? -Herlig! sier bare jeg...

Og så vil jeg bare oppfordre til å følge DENNE linken og lytte til Ingrid Olavas versjon av "Her kommer vinter'n"

Jeg liker kanskje denne låten av litt andre grunner enn mange andre, men for meg er denne låta blitt det sikre tegnet på at nrks vintersportsendinger er på anmars. Og hva er vel bedre en kald vinterdag enn å krype under teppet på sofa'n skru på tv'n og kjenne spenningen i magen når Bjørndalen, Northug, Bjørgen eller hoppgutta fyrer i gang showet?! -Jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Jeg har også hatt planer om Galdhøpiggen noen år, får se om det blir neste år kanskje?

    SvarSlett