mandag 14. mars 2011

Ommøblering fører til funn...

Det trenger ikke være de store ting som fører til stor glede. De små tingene er vel så gledelige.

Vi har ommøblert i stua, og da kom jeg over noen hobbybøker jeg ikke har sett på lenge, blant annet 'Strikk med Nøstebarn' som inneholder mange av oppskriftene man kan få kjøpt på Nøstebarn.

Jeg strikket en ribbestrikket ullgenser til Propellus i fjor (med litt hjelp fra svigermor) og nå kommer altså turen til Snupi... Hun skal få Susanne-trøya. Det er i hvertfall planen. Vi får nå se hvor det ender i praksis, da. Jeg er jo ikke akkurat noen strikkemester...



Er ikke denne søt?!? Det er den grønne oppe til venstre, forresten. Nederst på bildet ser du det lilla garnet jeg har valgt med til Snupi sin utgave. Myk og god baby-ull.

1 kommentar:

  1. Sunivatrøya er kjempefin! Jeg har også helt dilla på undertrøyene med raglandfelleing (hvite) fra den boka:)

    SvarSlett