torsdag 6. oktober 2011

To nye hyller...

To nye hyller, gir to nye forandringer...

Først må jeg jo vise frem den nye bildehylla mi over sofa'n. Akkurat nå huser den 4 bøker, men på sikt vil jeg fylle den med bilder. Herlige bilder av de herlige barna mine. -Gleder meg! Men først må jeg finne noen bilder å ramme inn. Og ikke minst på jeg få den som papirbilde.

Blir det ikke fint?!?

Neste hylle som MÅ vises frem, er tallerkenhylla på kjøkkenet.
-Se, da!


For øyeblikket er 'Rose'-serviset mitt fra Porsgrund beboere, men på sikt ønsker jeg meg en GreenGate-utstilling. Men enn så lenge har jeg kun 4 kopper å sette der i fargen 'Plum', mens tallerknene står som rest...

Noen som har tips til hva knaggene skal brukes til?!?

Har ikke plass til å henge kopphåndklær der, for da subber de i kjøkkenbenken. Jeg har også prøvd å henge koppene på hankene, men syns ikke det var riktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar