mandag 14. juni 2010

Det rocker!

At noe rocker brukes så vidt jeg vet kun om at noe er kult, bra, positivt, men jeg rocket igår, og bivirkningene av det er ikke hverken kult, bra eller positivt. Gjør til og med vondt å sitte i en vanlig stol fordi de ømme områdene på ryggen kommer inntil stolen...

Og ja... Det er rocking av typen ROCKERING-trening som er blitt så populært. Jeg prøvde svigermor sin igår, og ikke sepesielt lenge heller, men det merkes, ja! Håper det merkes på størrelsen etterhvert hvis jeg fortsetter å snike til meg noen minutter når vi er oppom... :p

2 kommentarer:

  1. Man skal lide for skjønnheten sies det :P
    men jeg vet om mange som har prøvd en rockering, å dem sir at dem blir herdet tilslutt, å det vises mye på magemålene :D

    Jeg skulle ønske jeg fikk til å rocke jeg, men jeg får det ikke til.

    SvarSlett
  2. Svar ang. rockering: Jeg har aldri fått til sånne vanlige rockeringer tidligere, og jeg måtte gi det noen forsøk før jeg fikk det til nå, men jeg gav ikke opp, og PLUTSELIG! ;)

    SvarSlett